• Lorem ipsum
Neem contact met ons op:
Verstuur
*Verplichte velden
FAQ
Veelgestelde vragen - Bestellen
Hoe bestel ik online?
  • Ga naar de webshop
  • Gebruik de filter aan de linkerzijde van de pagina om tot uw productkeuze te komen.
  • Klik op het product dat u wilt bestellen
  • Voeg uw accessoires toe
  • Klik op de knop “In winkelwagen”
  • Hierna wordt u automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen, u kunt ervoor kiezen om meer producten toe te voegen door terug te keren naar de webshop met de knop “Ga verder met winkelen” of u kunt direct de door u gekozen producten afrekenen.
  • Klik op de knop “Naar de kassa” in het winkelwagentje wanneer uw bestelling compleet is.
  • Vervolgens vult u uw gegevens in en kiest u een betaalmethode en u voltooid uw bestelling.
  • Nadat uw betaling doorgekomen is ontvangt u van KingGlass een mail met de bestelbevestiging.
  • Daarna zal KingGlass zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor de levering.
Kan ik na aankoop van mijn glazen schuifwand later alsnog accessoires bij kopen?

Ja, u kunt ook losse accessoires later los bestellen.

Online bestelling – betaling is geannuleerd – wat nu?

Indien het bij het bestellen niet helemaal juist is gegaan met de betaling kunt u contact opnemen met KingGlass, wij kunnen dan de betaallink opnieuw naar u versturen. Indien u een nieuwe order plaatst staat er een dubbele order in het systeem.

Betalen
Via welke betaalmethoden kan ik betalen?
  • IDEAL
  • Visa
  • MasterCard
  • Bancontact
  • Contant (in de showroom)
Kan ik mijn bestelling in de showroom direct betalen?

Ja, dit kan. In de showroom kunt u contant uw bestelling voldoen, wij hebben geen pinapparaat beschikbaar in de showroom.

Bezorging
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Kleine accessoires kunt u altijd afhalen in onze showroom. Wanneer u een railsysteem wilt afhalen is dit ook mogelijk, wel enkel op afspraak!
Bij afhalen is het noodzakelijk dat u zorgt voor degelijk vervoer voor de materialen, dat u dit met 2 personen komt om de spullen in te laden en dat u veiligheidsschoenen draagt. Bij het ophalen van glas dient u gebruik te maken van een glasbok aangezien het glas niet liggend vervoerd kan worden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat KingGlass uw betaling ontvangen heeft, neemt een medewerker van de afdeling planning telefonisch contact met u op zodra er een bezorgdatum bekend is.

Kan ik op een ander bezorgadres laten bezorgen?

Ja, u kunt er tijdens het bestellen voor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres.

Bezorgt Kingglass ook in vakantieperiodes?

Ja, KingGlass bezorgt het hele jaar door.

Ik laat de producten door een ingehuurde installateur monteren. Wanneer kan ik de montage het beste inplannen?

Het is belangrijk dat u pas een afspraak maakt met uw monteurs nadat uw bestelling is afgeleverd. Door bijvoorbeeld een defect aan de bus kan het namelijk voorkomen dat het niet mogelijk is om uw bestelling op de afgesproken bezorgdatum of het afgesproken tijdstip te leveren. Wij brengen u hier zo vroeg mogelijk van op de hoogte en maakt dan direct een nieuwe afspraak met u voor de aflevering van uw bestelling. Hier is geen coulance of vergoeding van gemaakte kosten zoals voor de door u ingehuurde monteurs op van toepassing.

Bij bezorging is gebleken dat ik de verkeerde maat heb besteld, wat nu?

Indien u een verkeerde afmeting overkapping of set glazen schuifwanden heeft besteld dan ruilt Kingglass deze kosteloos om waarbij een eventueel prijsverschil zal worden verrekend. Indien u een ander product in de verkeerde afmeting heeft besteld dan zullen enkel de transportkosten in rekening gebracht worden indien Kingglass de producten om moet komen ruilen.

Zijn uw spullen nog niet geleverd en heeft u de verkeerde maat besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Montage
Waar vind ik de montagehandleiding?

De montagehandleiding is HIER te vinden.

Wat heb ik verder nodig om de glazen schuifwand te monteren?

Het enige wat u zelf nog moet regelen is een montagekit en schroeven. Deze levert KingGlass niet mee omdat het soort schroef sterk afhankelijk is van het materiaal van de veranda of overkapping.

Wat is veiligheidsglas?

Veiligheidsglas is glas dat door extreme verhitting is gehard waardoor het glas vrijwel niet kapot te krijgen is. Indien het geharde glas toch kapot gaat, dan breekt het glas in duizenden onscherpe stukjes wat velen malen veiliger is dan grote stukken glas.

Service
Er is een onderdeel defect/beschadigd geleverd, wat nu?

Indien u een defect constateert en dit onderdeel door KingGlass zo is geleverd, monteer het onderdeel dan niet. Maak foto’s van het betreffende onderdeel stuur deze naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. KingGlass zal hiervoor zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Indien u ondanks deze instructie alsnog een onderdeel met een beschadiging of defect monteert, dan kan KingGlass deze niet meer omruilen omdat er dan niet geconstateerd kan worden waar het defect ontstaan is.

LET OP! Beschadigingen glasplaten binnen 48 uur melden

Voor glasplaten gelden enkele andere voorwaarden om aanspraak te kunnen maken op de garantie.

Indien u het defect pas constateert nadat de bezorger al weg is, verzoeken wij u om zo snel mogelijk en binnen 48 uur per e-mail aan ons te melden. Monteer het product niet. Indien u alsnog de glasplaat met een beschadiging of defect monteert, dan kunnen wij hier geen omruiling meer voor aanbieden. Ook heeft u geen aanspraak op een coulanceregeling.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Geef uw klacht over een product of over de dienstverlening door via het contactformulier op de contactpagina onder vermelding van uw ordernummer. KingGlass neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een inhoudelijke reactie te geven.

Komt KingGlass voordat ik bestel langs om de maten op te meten?

Het inmeten  van een glazen schuifwand is niet lastig, u dient deze zelf op  te meten. Indien u hier niet uitkomt mag u altijd contact met ons opnemen voor hulp.

Mijn bestelling is niet op de afgesproken datum of bezorgtijd afgeleverd, wat nu?

Door bijvoorbeeld een defect aan de bus kan het voorkomen dat het niet mogelijk is om uw bestelling op de afgesproken bezorgdatum of tijdstip te leveren. KinggGlass brengt u hier zo snel mogelijk van op de hoogte en maakt dan zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak met u voor de levering van uw bestelling. Hierop is geen coulance van toepassing.

Producten
Wat zit er bij een railsysteem?

U koopt een schuifwandsysteem. De glaspanelen zijn 10mm dik, daarbij krijgt u de boven-, onderrail en glasprofiel. Accessoires kunt u extra aanvinken.

Welk glas wordt er voor de glazen schuifdeuren gebruikt?

De glazen panelen van zeer hoge kwaliteit en zijn gemaakt van 10mm gehard glas.

Kan ik met de glazen schuifwand een geïsoleerde tuinkamer maken?

Door middel van zijgeledingsprofielen en borstelprofielen kunnen we er voor zorgen dat de tuinkamer zo goed mogelijk wordt geïsoleerd. Hierdoor wordt wind/tocht aanzienlijk gereduceerd. Dus neem een setje u-profielen mee in uw bestelling voor meer comfort!

Verzorgt KingGlass de montage van mijn glazen schuifwand?

Onze glazen schuifwanden zijn met behulp van onze montagehandleiding  eenvoudig zelf te plaatsen. Omdat de glazen schuifwanden zo eenvoudig te monteren zijn bieden wij geen montage aan. Uiteraard staan wij voor advies voor u klaar!

Kan ik de railsets of andere onderdelen op maat zagen?

Alle onderdelen bestaan uit diverse standaard maten, waardoor deze in de meeste gevallen toepasbaar zijn. Hierdoor maken wij het zelf niet op maat maar doet u dit zelf.

Welke glasmaten zijn er?

KingGlass heeft diverse glasbreedtes:

  • 90 cm
  • 98 cm
  • 103 cm

Alsook diverse glashoogtes welke vrijwel in alle gevallen toepasbaar is, deze gaan van werkhoogte 200 cm tot en met 260 cm.

Heb ik een fundering nodig onder mijn glazen schuifwand?

Indien u geen keramische tegel of gestort beton heeft liggen raden wij aan een funderingsbalk aan te schaffen bij bestelling, dit kost iets meer maar dan is er zekerheid dat de ondergrond waterpas is. Daarbij is een goede ondergrond ook erg belangrijk voor de garantie.

Kan ik ook een losse onder- of bovenrail krijgen?

De railsystemen zijn standaard pakketten waarin boven- en onderrail van gelijke lengte samen verpakt zijn. Om de kwaliteit ven de functionaliteit van de schuifdeuren te waarborgen, is het niet mogelijk deze onderdelen los te verkrijgen.

Retourneren
Kan ik mijn producten retourneren en hoe gaat dit in zijn werk?

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, aan te geven dat u van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heeft u nogmaals 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Zorg er daarbij wel voor dat de producten voor zover redelijkerwijs mogelijk in oorspronkelijke staat en onbeschadigd zijn. U bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retournering, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug en betaalt u enkel transportkosten indien KingGlass de goederen dient op te komen halen. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen namelijk voor uw eigen rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Hoe annuleer ik mijn bestelling nog voor levering?

Stuur een bericht naar de klantenservice indien u de geplaatste bestelling wil annuleren en deze nog niet is geleverd. Voeg in uw bericht uw ordernummer, reden van annulering en uw rekeningnummer toe. Nadat onze klantenservice de bestelling geannuleerd heeft ontvangt u hiervan een bevestiging. Kingglass streeft ernaar dit bedrag binnen 14 dagen terug te storten.

Privacy
Wat is het privacybeleid van Kingglass?

Klik HIER  voor ons privacybeleid.

Contactgegevens